Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti multikulturních přístupů v práci mateřské školy
Koukalová, Petra ; Koťátková, Soňa (vedoucí práce) ; Havlová, Jana (oponent)
Možnosti multikulturních přístupů v práci mateřské školy. Diplomová práce je zaměřena na multikulturní výchovu a možnosti jejího využití v mateřských školách v Chebu, kde se učitelky velice často setkávají s dětmi jiné národnosti a především s dětmi vietnamských rodičů přicházejících do Karlovarského kraje za možností podnikatelských aktivit v této příhraniční oblasti. Teoretická část poukazuje na nárůst počtu imigrantů v České republice. Diplomová práce vysvětluje pojmy spojené s multikulturní výchovou a dále zdůrazňuje její propojení s Rámcovým vzdělávacím programem a třídními vzdělávacími programy. Klade důraz na připravenost učitelů v oblasti multikulturní výchovy, ale také v oblasti rozvoje řeči dítěte a možnosti pomoci dítěti jiné národnosti s osvojováním českého jazyka. Část praktická ukazuje zaměření na rozvoj slovní zásoby a komunikativních dovedností jako jednu z možností multikulturního přístupu učitelek a mateřských škol. Dále představuje výsledky pedagogického šetření v souvislosti s vietnamskými rodiči, jak se staví k potřebě osvojování si českého jazyka u svých dětí.
Možnosti multikulturních přístupů v práci mateřské školy
Koukalová, Petra ; Koťátková, Soňa (vedoucí práce) ; Havlová, Jana (oponent)
Možnosti multikulturních přístupů v práci mateřské školy. Diplomová práce je zaměřena na multikulturní výchovu a možnosti jejího využití v mateřských školách v Chebu, kde se učitelky velice často setkávají s dětmi jiné národnosti a především s dětmi vietnamských rodičů přicházejících do Karlovarského kraje za možností podnikatelských aktivit v této příhraniční oblasti. Teoretická část poukazuje na nárůst počtu imigrantů v České republice. Diplomová práce vysvětluje pojmy spojené s multikulturní výchovou a dále zdůrazňuje její propojení s Rámcovým vzdělávacím programem a třídními vzdělávacími programy. Klade důraz na připravenost učitelů v oblasti multikulturní výchovy, ale také v oblasti rozvoje řeči dítěte a možnosti pomoci dítěti jiné národnosti s osvojováním českého jazyka. Část praktická ukazuje zaměření na rozvoj slovní zásoby a komunikativních dovedností jako jednu z možností multikulturního přístupu učitelek a mateřských škol. Dále představuje výsledky pedagogického šetření v souvislosti s vietnamskými rodiči, jak se staví k potřebě osvojování si českého jazyka u svých dětí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.